Smluvní podmínky
Doprava
Jsme pouze internetový obchod s možností osobního vyzvednutí po telefonické nebo internetové domluvě.
Doprava je řešena přepravní společností PPL a Českou poštou.
Cena za poštovné a balné činí u České pošty 140,- Kč a u PPL služby 140,- Kč. Zboží skladem je expedováno od 1 do 4 pracovních dnů
V případě zboží přesahující limity rozměrů a váhy (výfuky, autoskla) Vámi vybraného dopravce Vás kontaktujeme a nabídneme alternativní způsob dopravy.
Pro více informací nás kontaktujte.
Reklamace
Reklamační řád AutoJim.cz vychází u maloobchodních zákazníků z Občanského zákoníku a u zákazníků z řad podnikatelů z Obchodního zákoníku.
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, kterou zákazník prokazatelně nezpůsobil, může zákazník uplatnit právo z odpovědnosti AutoJim.czi, za vady prodaného výrobku. Koupi musí zákazník prokázat fakturou nebo účtenkou, která zároveň slouží jako záruční list.
Zboží prodávané
AutoJim.cz je určeno k odborné montáži, proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v autoservisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílu, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že byla na vozidlo ( nutno uvést SPZ ) namontována součástka, která je předmětem reklamace ( identifikace podle objednacího kódu zboží ). V tomto dokladu je dále nutné uvést stav tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci.
Reklamovat nesprávně dodané nebo odebrané zboží je možné pouze do 7 dnů od data prodeje. Při vrácení musí být předložen doklad o nabytí zboží a zboží musí být v nepoškozeném stavu a v originálním balení.
Podmínkou zahájení reklamačního řízení je:
předložení vadného výrobku
uplatnění reklamace v záruční lhůtě
předložení faktury nebo účtenky
předložení dokladu o odborné montáži
Záruční doba je v Občanském zákoníku stanovena v § 620 na 24 měsíců. Dle § 619, odst. 2 se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím užíváním. U zákazníků, u kterých se vztah řídí podle Obchodního zákoníku, je při splnění všech náležitostí ( předložení všech dokladů dle bodů 2, 3 a 5 tohoto reklamačního řádu ) stanovena záruka
AutoJim
.cz na dobu 24 měsíců. Pokud podnikatel nepředloží všechny zmíněné doklady, vyhrazuje si
AutoJim
.cz právo na dobu nezbytně nutnou k posouzení zboží.
U vztahů, které podléhají Občanskému zákoníku rozhodne o reklamaci
AutoJim.cz ihned, ve složitějších případech do 48 hodin od uplatnění reklamace v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. V případě, že je nezbytné provést posouzení vady výrobku jeho dodavatelem, bude reklamace vyřízena na základě výsledku tohoto posouzení, nejpozději však do 30 dnů. Sepíšeme se zákazníkem reklamační protokol, zákazník je povinen nám poskytnout všechny požadované údaje o vozidle.
Tento reklamační řád je platný od 1.5. 2011
Podmínky pro vrácení peněz
Zboží musí být neporušené v originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
Zboží nesmí být poškozené nebo montované ani jinak znehodnoceno.
Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
Pro více informací nás kontaktujte.
Objednávka a ceny zboží
AutoJim.cz si vyhrazuje právo na změnu cen a to i bez předchozího písemného, či jiným způsobem vydaného oznámení.
Lze objednávat emailem nebo telefonicky.
Každá potvrzená objednávka ze strany AutoJim.cz vůči kupujícímu je považována za závaznou.
Při každé objednávce jakýmkoliv způsobem je nutné uvést veškeré potřebné informace o kupujícím (jméno a příjmení nebo název firmy, přesnou adresu fakturace, adresu pro dodání zboží, dostupný telefon)
Storno objednávky
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání, v případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu (zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila cena ze strany dodavatele zboží atp.)
Před případnou nutností stornování ze strany prodávajícího, bude kontaktovat kupujícího a navrhne řešení problému s objednávkou.
V případě již uhrazené zálohy na zboží nebo celé úhrady zboží bude tato částka neprodleně kupujícímu vrácena.
Termín dodání zboží
Zboží je v ČR, dodací doba 1-3 pracovní dny.
Zboží je na skladě u výrobce ve státech EU, dodací doba 5-14 dní.
Zboží je na skladě u výrobce mimo státy EU, dodací doba 14-45 dní.
Zboží není vyrobeno nebo se právě vyrábí, bude stanovena předběžná dodací lhůta, která bude sdělena kupujícímu individuálně.
Z důvodu vytíženosti výrobců a kamionových dopravců ke vztahu optimalizace nákladů na výrobu a přepravu si firma vyhrazuje právo na změnu termínu dodání.
Převzetí zboží
Běžně zboží na dobírku zasíláme přepravní službou nebo Českou poštou. Při přebírání zásilky doporučujeme ihned zboží zkontrolovat.
Při případném evidentním mechanickém poškození zásilky tuto zásilku nepřebírejte a okamžitě ji reklamujte u dopravce.
Při zjištění případné závady produktu nás neprodleně kontaktujte na telefonu uvedeném na faktuře.
Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického, nebo jiného poškození nebude brán zřetel.
Veškeré údaje uváděné na webových stránkách
AutoJim.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele (prodávajícího). Firma má právo na změnu cen a změnu v nabídce zboží bez jakéhokoliv předchozí písemného nebo jiného upozornění, v případě změny cen po uhrazení zálohy kupujícím, (pokud nenastane jiná dohoda), mu tato záloha po dohodě bude vrácena.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.